triops foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Missä kaikki Triopsien kasvattajat?

2 posters

Siirry alas

Missä kaikki Triopsien kasvattajat? Empty Missä kaikki Triopsien kasvattajat?

Viesti  TriopsQ Pe Helmi 12, 2010 10:06 pm

Missäs kaikki triops kasvattajat ovat? Itse aloitin juuri triopsien kasvattamisen. Ne ovat nyt noin 4pv vanhoja. Kasvatan triops Cancriformis lajia katsotaan selvittyykö. Kysyn, että onko niitä triopsien kasvattajia enään jäljellä vai minne kaikki ovat kadonneet?

TriopsQ
User
User

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 19.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä kaikki Triopsien kasvattajat? Empty parempi myöhään kuin..

Viesti  tuuliina To Huhti 22, 2010 4:24 pm

Täällä koitan ryhtyä piikkuhiljaa suunnitelmista toimeen. 40 l akvaario on valmiina (vielä siis kuivana) odottamassa asukkeja, kunhan nyt uskallan laittaa nuo joululahjaksi Exclamation saamani potentiaaliset pienokaiset (triopsi onkin ainoa elävä lemmikki minkä voisi kuvitella antavansa jollekin lahjaksi) esikasvatusastiaan kuoriutumista varten. Ei kai nuo tiedot mitä tältä foorumilta löytää, vanhene kovin, niin voi käydä tsekkaamassa mitä tehdään ja missä vaiheessa. Mutta siis ensin, puhtaan veden hankintaan (en uskalla kraanavedellä alottaa näin vihernokkana).

Olen nuorempana, ala-asteella ollessa, harrastanut jonkinlaisten kuoriaisten "tarhausta" Razz sellaisia n. 1cm-2,5cm (plus beibit alle sentin) sukeltajia poimin ulkouima-altaasta kesällä/syksyyn. Vesipurkkeihin vähän sisustusta ehkä ja pari kolme kuoriaista per hillopurkki. Olivat melko samantyyppistä porukkaa kun nämä triopsit sillä erotuksella että pahus vie, osaavat lentää! Niinpä kyllästyttyään purkitukseen (avoimia) löytyivät lattialta ryömimästä. Tosipetoja, saattoivat nipistää kädestä. Syötinkin lähinnä esim. katkarapua tai jauhelihaa tai muuta, esim. onnettomia muita hyönteisiä. Jos jäivät ruuatta, kannibalisoivat kavereitaan affraid

tuuliina
Aloittelija
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 22.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä kaikki Triopsien kasvattajat? Empty Vs: Missä kaikki Triopsien kasvattajat?

Viesti  TriopsQ Ke Huhti 28, 2010 4:49 pm

Hei pitkäst aikaa! Mun Triops on elänyt nyt jo noin 79 päivää! Käykää aqua webin foorumilla niin siel on triopseist aihe niin kirjoitelkaa sinne! Olen sinne kirjoitellut aika monta viestii triopseistani!

TriopsQ
User
User

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 19.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Missä kaikki Triopsien kasvattajat? Empty Vs: Missä kaikki Triopsien kasvattajat?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa