triops foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle

2 posters

Siirry alas

Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle Empty Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle

Viesti  Apple To Huhti 16, 2009 3:12 pm

Hei!
Sain pari päivää sitten triopsini postissa, mutta en ole vielä uskaltanut niitä veteen laskea, koska mieleeni tuli pari asiaa, jotka häiritsevät...
Eli jos saan triopsini kasvamaan kunnolla ja ne munivat, niin miten erotan munat hiekan joukosta, vai pitääkö vain summa mutikassa ottaa hiekkaa ja kuivattaa??
Ja sitten kun on tuo kaikki pikkuisten ruoka käitetty mikä tuli pakkauksessa, niin mitä ruokaa voi antaa myöhemmin syntyville? Luin jostain että voi kuivattaa ruohoa ja lehtiä ja sitten ne laittaa sellaisessa pussissa??
Ja sitten vielä että voiko triopsille antaa omenaa, kun meillä tulee kuitenkin kesäisin _paljon_ omenoita niin niistä liukenisi sitten helposti? Wink
Kiitos jos joku viitsii vastata

Apple
Aloittelija
Aloittelija

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 16.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle Empty Vs: Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle

Viesti  Hepa Ma Toukokuu 11, 2009 5:50 pm

Kannataa seurata mihin triopsit munivat. Sitten kun haluat kerätä sieltä niitä munia, ota sitä hiekkaa triopsaltaasta siitä kohtaa mihin se on muninut. Sitten vain johonkin astiaan kuivumaan pariksi viikoksi:D Näin minä olen tehnyt.
Tarkoitatko ravinnepussia? Jep, sellaisen voi tehdä itse keräämällä pihalta tai metsästä mieluiten yli vuotisia vähän jo lahonneita lehtiä ja muita kasvinosia. Sitten ne silputaan ja laitetaan vaikkapa tyhjennettyyn teepussiin:D
Luulen että aikuiset triopsit saattaisivat tykätä omenasta, kannataa kokeilla. En tiedä käykö se pikkusille mutta voisihan sitä kokeilla:)

Hepa
User
User

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle Empty Vs: Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle

Viesti  Hepa Ma Toukokuu 11, 2009 5:51 pm

Triops-sivuillani kerron triopsien hoitamisesta ja kasvatuksesta. Kasvatuspäiväkirja, kuvagalleria ja vieraskirja löytyvät myös. Osoite on www.triops95.suntuubi.com

Hepa
User
User

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle Empty Vs: Apuja aloittelevalle triopsien kasvattajalle

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa