triops foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

+4
white liger
allu80
YLIroyal
triops1
8 posters

Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  triops1 Ma Maalis 03, 2008 12:35 am

Eli mitä kaikkea olet antanut/uskaltanut syöttää?

Omani syövät kalan hiutaleruokaa, porkkanaa ja kurkkua.
Katkarapu ei oikein kelpaa kunnolla, vaikka olen monelta sivulta lukenut, että semmoista syövät?

triops1
User
User

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 26.02.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  YLIroyal La Maalis 08, 2008 1:37 pm

Niiden mukana tullutta ruokaa ja porkkanaa olen antanut, sekä semmosia surviaisentoukkahyytelö pakaste juttuja!

YLIroyal
User
User

Nainen
Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 42
Registration date : 03.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  allu80 Ma Maalis 17, 2008 1:32 pm

Katkarapu ei ole kelvannut täälläkään, kukkakaali on ollut aikas kova hitti.

allu80
User
User

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 17.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  white liger Pe Toukokuu 23, 2008 10:46 pm

Porkkanaa, hernettä, triopsinruokaa.Smile

white liger
User
User

Nainen
Viestien lukumäärä : 4
Asun : TURUSSA
Motto: : Viilataan kaikki pilkut pisteiksi
Registration date : 23.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  -Chrystal- Pe Heinä 25, 2008 12:30 pm

Pakkauksen mukana tulleen ruoan lisäksi triopsit ovat suostuneet popsimaan salaattia, kurkkua, porkkanaa, paprikaa, raparperia, tomaattia. On voineet syödä jotain muutakin, muttei nyt muistu mieleen. Luultavasti seuraavan mato-onginnan päätteksi otan hitusen raakaa ahventa ruo'oista ja annan sitä. Ruohosipulia pitäisi nyt myöskin kokeilla. Olen sitä mieltä, että voi antaa melkein mitä vaan, kunhan muona ei ole mitenkään mausteista. En itse panisi boksiin mitään karkkeja lillumaan, saatika sitten chilin tyyppisiä aineksia. Itikoita varmaan voisi litsiä myös. Ne on aika kaikkiruokaisia, ne pikku tropsit. Razz

Muoks. Kyllä ainakin täällä ne söivät myös jonkin kuolleen itikan ihan mielellään. Taidankin tästä lähteä sääskenmetsästykseen..


Viimeinen muokkaaja, -Chrystal- pvm Su Syys 14, 2008 4:36 pm, muokattu 1 kertaa
-Chrystal-
-Chrystal-
User
User

Nainen
Viestien lukumäärä : 7
Asun : Pohjois-Suomessa
Motto: : Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää-kokemusta on!
Registration date : 18.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  Nimetön Ke Syys 10, 2008 5:45 pm

Niin, triopshan on kaikkiruokainen äyriäinen. Smile Se siis syö periaatteessa mitä vain, mitä niille keksit syöttää. Triopseille, kuten kaikille öliöille, on varmaankin hyvä syöttää monipuolista ruokaa. Varmaankin eläisivät siihen kolmeen kuukauteen saakka? En itse voi kokeilla, sillä minulla ei ole tilaa triopseille, vaikka niitä haluaisin. Wink Olen niistä tosin paljon lukenut kasvattajien jne. sivuilta.

Nimetön
User
User

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 28.08.2008

http://dragcave.net/user/Orenja

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  Hepa Ma Toukokuu 11, 2009 7:08 pm

Mun triopsit syövät: Paketin mukana tulleita pellettejä, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua, herneitä, maissia, salaattia, keitettyä riisiä, raakaa jahelihaa, raakaa kalaa:D

Hepa
User
User

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs : Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään ?

Viesti  Creamcloud Ma Loka 19, 2009 7:42 pm

Hhih, mulla on eka kasvatuskerta menossa, ja nuo ovat nyt 4 päivän ikäisiä. Eli ei muuta kuin niitä pellettejä. Very Happy Very Happy
Sulosii nuo <3

Creamcloud
User
User

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään? Empty Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa