Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?
+4
white liger
allu80
YLIroyal
triops1
8 posters
Sivu 1 / 1
Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?
Eli mitä kaikkea olet antanut/uskaltanut syöttää?
Omani syövät kalan hiutaleruokaa, porkkanaa ja kurkkua.
Katkarapu ei oikein kelpaa kunnolla, vaikka olen monelta sivulta lukenut, että semmoista syövät?
Omani syövät kalan hiutaleruokaa, porkkanaa ja kurkkua.
Katkarapu ei oikein kelpaa kunnolla, vaikka olen monelta sivulta lukenut, että semmoista syövät?
triops1- User
- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 26.02.2008
Vs: Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään?
Niiden mukana tullutta ruokaa ja porkkanaa olen antanut, sekä semmosia surviaisentoukkahyytelö pakaste juttuja!
YLIroyal- User
-
Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 42
Registration date : 03.03.2008
Katkarapu ei ole kelvannut täälläkään, kukkakaali on ollut aikas kova hitti.
allu80- User
- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 17.03.2008
Porkkanaa, hernettä, triopsinruokaa.
white liger- User
-
Viestien lukumäärä : 4
Asun : TURUSSA
Motto: : Viilataan kaikki pilkut pisteiksi
Registration date : 23.05.2008
Pakkauksen mukana tulleen ruoan lisäksi triopsit ovat suostuneet popsimaan salaattia, kurkkua, porkkanaa, paprikaa, raparperia, tomaattia. On voineet syödä jotain muutakin, muttei nyt muistu mieleen. Luultavasti seuraavan mato-onginnan päätteksi otan hitusen raakaa ahventa ruo'oista ja annan sitä. Ruohosipulia pitäisi nyt myöskin kokeilla. Olen sitä mieltä, että voi antaa melkein mitä vaan, kunhan muona ei ole mitenkään mausteista. En itse panisi boksiin mitään karkkeja lillumaan, saatika sitten chilin tyyppisiä aineksia. Itikoita varmaan voisi litsiä myös. Ne on aika kaikkiruokaisia, ne pikku tropsit.
Muoks. Kyllä ainakin täällä ne söivät myös jonkin kuolleen itikan ihan mielellään. Taidankin tästä lähteä sääskenmetsästykseen..
Muoks. Kyllä ainakin täällä ne söivät myös jonkin kuolleen itikan ihan mielellään. Taidankin tästä lähteä sääskenmetsästykseen..
Viimeinen muokkaaja, -Chrystal- pvm Su Syys 14, 2008 4:36 pm, muokattu 1 kertaa
-Chrystal-- User
-
Viestien lukumäärä : 7
Asun : Pohjois-Suomessa
Motto: : Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää-kokemusta on!
Registration date : 18.06.2008
Niin, triopshan on kaikkiruokainen äyriäinen. Se siis syö periaatteessa mitä vain, mitä niille keksit syöttää. Triopseille, kuten kaikille öliöille, on varmaankin hyvä syöttää monipuolista ruokaa. Varmaankin eläisivät siihen kolmeen kuukauteen saakka? En itse voi kokeilla, sillä minulla ei ole tilaa triopseille, vaikka niitä haluaisin. Olen niistä tosin paljon lukenut kasvattajien jne. sivuilta.
Mun triopsit syövät: Paketin mukana tulleita pellettejä, porkkanaa, kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua, herneitä, maissia, salaattia, keitettyä riisiä, raakaa jahelihaa, raakaa kalaa:D
Hepa- User
- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 11.05.2009
Vs : Mitä triopsisi ovat suostuneet syömään ?
Hhih, mulla on eka kasvatuskerta menossa, ja nuo ovat nyt 4 päivän ikäisiä. Eli ei muuta kuin niitä pellettejä.
Sulosii nuo <3
Sulosii nuo <3
Creamcloud- User
- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 19.10.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa