triopseja tavalliseen akvaarioon??
4 posters
Sivu 1 / 1
triopseja tavalliseen akvaarioon??
Voiko triopseja laittaa tavalliseen seura-akvaarioon vai onko biotooppi väärä? Mulla olisi 360 litrainen kultakalamalja, mutta herää myös kysymys, syökö kultakalat (tai muut kalat) triopseja?
qtj- Vierailija
Vs: triopseja tavalliseen akvaarioon??
qtj kirjoitti:Voiko triopseja laittaa tavalliseen seura-akvaarioon vai onko biotooppi väärä? Mulla olisi 360 litrainen kultakalamalja, mutta herää myös kysymys, syökö kultakalat (tai muut kalat) triopseja?
Ei syö. Triopsit syö ne.
white liger- User
-
Viestien lukumäärä : 4
Asun : TURUSSA
Motto: : Viilataan kaikki pilkut pisteiksi
Registration date : 23.05.2008
Toki jos triopsit on tosi pieniä vielä, niin kyllähän joku monni tulee ja hotkasee ne napaansa, mutta jos kokeilet sormen laittaa sinne triopsien akvaan niin voit todeta, ettei kannata aikusia triopseja laittaa kultakalojen seuraan, pyrstöt ainaki lähtee kävelemään raukoilta
Salriella- User
-
Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 34
Registration date : 13.08.2008
Triopsit ovat mieluiten pohjalla, joten pinnan lähettyvillä polskivat kalat varmaan säästyisivät triopseilta. Jotkut kalat myös näykkivät toisia otuksia, joten silloin olisi triopsien henki vaarassa.
Osku, kasvata ne lähdevedessä ja vaihda hitaasti hanaveteen, jokivesi on ehkä turhan likaista triopseille.
Lähdevettä minäkin elukoilleni laitoin, ei sekään mitään kallista ollut. oliko ~80snt / 0,5l puteli. Tietää ainakin että on puhdasta ja hyvää vettä Hyvin toimii vaikka se jotain halppisvettä olikin!
Ei tämä Triopsien kasvattelu ainakaan mitään kallista touhua ole. Isoin investointi lienee itse elukat! Ja iloa lähtee kyllä joka sentin arvosta ja reilusti ylikin
Ei tämä Triopsien kasvattelu ainakaan mitään kallista touhua ole. Isoin investointi lienee itse elukat! Ja iloa lähtee kyllä joka sentin arvosta ja reilusti ylikin
Sin S.- User
-
Viestien lukumäärä : 4
Asun : -
Registration date : 14.03.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa